بحرین الدموی، دم البحرین
 
پیدای پنهان
 
 

 

 

امروز 14 فبرایر در گوشه ای از این عالم در نزدیکی شهر رسول خدا و خانه ی خدا، جایی که اولین نماز جمعه اقامه شد.

اینجا بحرین است... و هو البحرین العروبیة

فی وریدنا دمٌ یجری لاجل البحرین و لم یبس حتی یسقط حمد

حکومة ال شیطان یسقط لان هذه ی القمع و الاقتحامات و القتل الذی یجری بین یدیه من اعمال الشیطان و من یعمل امره کمن اسس بنیان کمثل بیت العنکبوت  و ان بیت العنکبوت اوهن البیوت و سیبقی شعب البحرین و الاسلام.

نحن معکم و لا مع عدوکم و قولوا و لا تحزنوا ان المومنون لا خوف علیهم و لاهم یحزنون.

یا شعب البحرین ارفع راسک انتم العزیز و انتم المنتصرون. واصبر کما امرت و لا تتعب من مقاومتک حتی ترفع رایة البحرین و الاسلام و تنزل علم الامریکی من بلدک.

آدم که چه عرض کنم اگر حیوانی ببیند این اتفاقاتی که در بحرین می افتد هم ناراحت میشود و برای حمایت آن اقدام میکند و ما که مسلمانیم.

اگر بر مومن بگذرد و به فکر امور مسلمین نباشد مسلمان نیست این سخن کسی هست که برای اتمام مکارم اخلاق فرستاده شده است.مصداق این وحشی بازی الان در همین نزدیکی در بحرین اتفاق افتاده و من و تو که اکنون نمیتوانیم در کنار برادران خود باشیم لااقل در عمل و زبان میتوانیم این رسالت را داشته باشیم که صدای مردم مظلوم بحرین را به سراسر جهان برسانیم و حقانیت این شعب را بازگو کنیم و به یاد آوریم که شمشیر بر خون پیروز شد در انقلاب ایران .

و انا اقول لکم ایها الاخوان و الاخوات حینما وقع ثورة الایران فی عامی 1979 کان الشعب وحدهم فی وطنهم و هو الذی صار لانتصار الشعب الایران هو دماء الشهدائهم و غلبت دم علی السیف .

حرف من به مسلمانان واقعی سرزمین حجاز هست که آن برادران ما نیز در خاک وحی به خاک و خون کشیده میشوند و قطیف و احسا و عوامیه و دیگر شهرهای انقلابی در شهر خود خفه میشوند و نمیگذارن که صدایشان شنیده شود.

اللهم انا نرغب الیک فی دولة کریمه تعز بها الاسلام و اهله و تذل النفاق و اهله

 




برچسب ها: بحرین، بیداری اسلامی، سعودیه، عربستان، امام زمان، حمد

منبع:http://www.islamicstation.mihanblog.com/post/category/2



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 15 اسفند 1390برچسب:, :: 22:49 :: توسط : فاطمه رضی

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پیدای پنهان و آدرس rahay.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 24
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 95
بازدید ماه : 95
بازدید کل : 22892
تعداد مطالب : 16
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1